רשת (חברתית)

דמיינו שאתם יושבים במסעדה.

הארוחה לא רעה, החוויה די נעימה אבל לא נפלתם, פה ושם היו קצת פאשלות.

 ואחרי כל זה יוצא אליכם השף ושואל איך היה, מספר לכם קצת חוויות משלו, אתם מרגישים נוח לספר לו מה היה פחות טעים בעיניכם, הוא מקשיב לכם, נוצרת מערכת יחסים.

רוב הסיכויים שתחזרו למסעדה הזו שוב, כי הרגשתם שבמטבח יש מישהו עם יד על הדופק שמתעניין לא רק בקסם העגבניה אלא גם בלקוחות שלו ואתם מוכנים לסלוח לו על הפאשלות הקטנות וברור לכם שבפעם הבאה זה לא יקרה, אתם עכשיו באמת חשובים לו.

דמיינו שוב שאתם במסעדה.

הארוחה לא רעה, החוויה די נעימה אבל לא נפלתם, פה ושם היו קצת פאשלות וכשאתם מבקשים לדבר עם השף או בעל הבית, אומרים לכם שהוא עסוק ומתעלמים מתחושותיכם, אתם מרגישים מבוזים ומנוצלים.

רוב הסיכויים שלא תחזרו למסעדה הזו שוב.

כי בסופו של דבר, הכל בחיים שלנו סובב סביב תקשורת ומערכות יחסים וכשמערכות יחסים הן חד צדדיות, אנחנו נפגעים.

להמון אנשים יש נטיה לשכוח את המילה "חברתית" שמגיעה אחרי הרשת ומפספסים בצורה כזו את הקשר עם הלקוחות שלהם.

חייבים לזכור שהלקוחות שלנו מבלים המון מזמנם ברשת והם יבדקו שם לפני שהם מגיעים אלינו וגם אחרי כן.

הרשתות החברתיות הן המקום בו אנחנו יכולים לבנות מערכות יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, הלקוחות הקיימים שלנו ואפילו לתקן את הקשר עם הלקוחות שעזבו.

אתם בטח אומרים עכשיו, אוקי, אז תהיה לי מערכת יחסים נוספת עם הלקוחות שלי, איך זה מתבטא בארנק שלי? הרי זאת בסופו של דבר המטרה…

בואו נשאיר קצת טעם של עוד ואני אספר על זה בפוסט הבא, ממילא עשיתי אתכם רעבים ואתם רק חושבים על המסעדה המועדפת עליכם

כתיבת תגובה